مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 11:352023-07-26سياسي

نظارت جدی اکیپ های ثابت و سیار بر نذورات دامی مردم و هیات های مذهبی


مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان از آمادگی اکیپ های بازرسی بهداشتی دامپزشکی و ناظرین شرعی ویژه ایام تاسوعا و عاشورای حسینی(علیه السلام) در قالب اکیپ های ثابت و سیار در مراحل  معاینات پیش و پس از کشتار دام خبر داد.

- ایسنا/کرمان مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان از آمادگی اکیپ های بازرسی بهداشتی دامپزشکی و ناظرین شرعی ویژه ایام تاسوعا و عاشورای حسینی(علیه السلام) در قالب اکیپ های ثابت و سیار در مراحل  معاینات پیش و پس از کشتار دام خبر داد.

  دکتر علی احمدی در گفت وگو با ایسنا با تسلیت ایام عزاداری ماه محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی از شهروندان و مسئولان هیات های مذهبی خواست تا نسبت به ذبح نذورات و طبخ غذای نذری با کارشناسان دامپزشکی همکاری کنند و افزود: با توجه به ذبح دام از سوی هیئت های عزاداری و برخی شهروندان در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و اجرای سنت حسنه قربانی در مسیر دسته جات عزاداری، مساجد، تکایا و تهیه غذا برای عزاداران حسینی، تقاضا می شود به منظور حفظ بهداشت محیط و سلامت مصرف کنندگان، در خرید دام مورد نیاز دقت کنند.

وی رعایت نکات و هشدارهای بهداشتی را جهت جلوگیری از عوارض احتمالی به خصوص بیماری های مشترک بین انسان و دام مورد تاکید قرار داد و گفت: هیات و مردم باید جهت پیشگیری از شیوع بیماری های مشترک بین انسان و حیوان، دام مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت جدی اکیپ های ثابت و سیار بر نذورات دامی مردم و هیات های مذهبی

نظارت جدی اکیپ های ثابت و سیار بر نذورات دامی مردم و هیات های مذهبی